ВВС викрив пропаганду російського ТБ про загибель дівчинки, якій не було. Опубліковано відео

14,0 т.
ВВС викрив пропаганду російського ТБ про загибель дівчинки, якій не було. Опубліковано відео

Журналісти ВВС викрили брехню відразу трьох російських телеканалів про загибель 10-річної дівчинки під час артобстрілів в Петровському районі Донецька.

Про це йдеться в сюжеті ВВС.

Журналісти провели власне розслідування з приводу нібито загибелі дівчинки і побували на місці подій.

Проте жоден з жителів Петровського району Донецька не зміг підтвердити цю інформацію.

"Ми теж чули про це по телевізору", - сказала одна з мешканок Донецька, однак зазначила, що сама про це нічого не знає.

"Якби було щось таке, ми б знали", - додала інша жінка, зазначивши, що навіть обстрілів району в той день не було.

Відео дня

Крім того, журналісти побували в Донецькому морзі, проте його директор Микола Калашников не зміг підтвердити, що до них привозили тіло загиблої.

"Не було ніякої дівчинки. Показали це, тому що треба було", - визнав один із російських журналістів на одному з сепаратистських блокпостів.

Один тільки канал НТВ зізнався, що взяв інформацію про загибель дівчинки з виступів спікерів самопроголошених республік. Інші канали відповідати на запит журналістів не стали.

Як повідомляв "Обозреватель", 12 липня "Перший канал" Росії показав інтерв'ю з якоюсь Галиною Пишняк , яка стверджувала, що українські військові в Слов'янську нібито прибили цвяхами трирічного хлопчика на дошку оголошень і змусили його мати дивитися, як він помирає.